pippi på tyger

Är lite seg idag .. å vädret är inte på top så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. K frågade om jag ville ha en grej i helgen, jag blev tokglad och igår snickrade han ihop den ... så när jag har målat den kan han fixa det sista och SEN så får ni se vad det är!!   ..lite nyfikna blir ni va :)

Nu sitter det en pippi utanför fönstret å pickar sönder min korg för att bygga bo antar jag .. sötnöt! Hann så klart inte få fram kameran innan den va färdig ... typiskt!

Jag tror vi tar en dag på jakt efter dynor å kuddar, vill ha två stora runda kuddar som ska pryda mina pallar där ute tänkte jag, dom måste vara 60 cm i diameter eller va det nu heter *hihi* åsså behöver vi en skummadrass att klippa i rätt form och klä in för att ha i burspråket. Det betyder att symaskinen åker fram inom kort, det kan gå precis hur som helst!!!

Dom här fina tygerna finns på IKEA .. den där blå lådan är inte alls tokig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fina tyger! Jag är på jakt efter tyg att sy till en dyna, men jag har sådan beslutsångest. Ovanligt, haha

2009-04-15 @ 10:39:30
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Sue

Vilka härliga färger!

SVårt att välja va?



Kram på dig

2009-04-15 @ 11:59:28
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

nyfiken nyfiken vad kan det vara?... härliga färglada tyger!

2009-04-15 @ 17:26:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0