skönt trött

Är helt slut *phjuu* har varit ute nästan hela dan å fixat å donat, härligt!! Glad i hågen började jag gräva en grop till mina rosor .. stenhårt!!! Fick använda spettet å hacka lös jorden å sen skopa upp det lilla jag fått lös, å så höll jag på ett bra tag kan jag säga :) men nu är ena plantan i marken, ska göra ett hål till imorron. Dom andra två får K göra när han kommer hem *hehe*

Här är våran dag i bilder!

Mamman spar på det mesta .. därför fick kvistarna vara kvar, det slår väl ut fina blommor på dom med??

Snart, mycket snart är dom rooooosa!


Kommentarer
Postat av: Kenny

Vä fint ni har gjort! Blir ju kanon. Fint med alla bilder.

2009-04-26 @ 21:55:14
Postat av: Sandra

Så kul med nya besökare!Och att du lämnar avtryck efter dig :)

Vi har några liknande utemöbler, blir spännande att se hur du får till dina, jag har nämligen också funderat på att ta till penseln där...

2009-04-27 @ 13:40:08
URL: http://frokenmersmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0