spik i foten .. å i ryggen!

I postlådan idag låg en helskum grej .. en SPIKMATTA!!! K har beställt den till mig, jag som tänkte ge en till honom *haha* Hon som vi har gått till nu på massage rekomenderade verkligen en sån å K han hakade visst på ..

Är lite smått nervös för att testa, men jag funderar på att lägga en tunn handduk på första gången bara för att få en liten försmak av vad som komma skall *haha* Hon sa att det får igång blodcirkulationen å att det va speciellt bra för nacke och axlar som jag har så ont i, hoppas att det ger lite resultat! Spännande!!

Shaktimattan - en spikmatta du kan lägga i väskan!

Kunde i å för sig lika gärna lägga mig på Kennys golfskor ser det ut som *hehe*

Beställ en Indisk Shaktimatta till dig själv vettja!!

Kommentarer
Postat av: Sue

Hihihihi snälla lägg ut en bild när du ligger på den....!!!!!



Please!!!!!!



Kramet!

2009-04-27 @ 21:42:23
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0