lycklig

Så mysig kväll!! Vi har ätit smörgåstårta, tårta, kakor å annat mumsigt *mmmm* å det bästa av allt va när Sing Star spelet slogs på :) nästan alla sjöng å det är så roligt!! Tänk, det slår aldrig fel, så fort man får micken i handen så tror man att man är en stjärna, född att göra precis det där *haha* åsså börjar man sjunga ... tur man inte satsade på en sång karriär *mohahaha*

Puss på er alla söta, å tack för alla fina kommentarer som ni lämnar! Jag blir så glad för minsta lilla som ni skriver!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mums med smörgåstårta:). Det finns inte här i norge, så när vi har gäster och jag vill briljera lite extra så lagar jag det, och får massa beröm, hahaha, lite jag skryter;).

Jag ska måla en gammal läskflaskbricka jag ärvt av mormor, och en hushållspappershållare, vill ha det i vitt i stället;). Den där hyllan ni har såg bra ut, skulle vilja ha en sån till kokböcker, vart köpte ni den?



Lycka till med dagiset idag, det kommer gå finnemang!!! Kramar

2009-04-22 @ 09:28:20
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0