kökskaos .. mer än vanligt!

Kimura Alpine från RomoVi ska göra om en del i köket .. eller ja, rätt mycket faktiskt! På väggarna har vi tänkt dom här tapeterna och vi ska förmodligen måla om luckorna på skåpen. Blir lite att stå i kan jag säga, vardagsrummet va ju lite enklare att göra för det kunde vi spärra av för lilla vildingen :) köket är ju helt öppet och det behöver vi ju använda hela tiden, så vi får se hur vi ska lösa det här *hehe*

Är på jakt efter en gammal tallrikshylla att sätta upp på ena väggen sen som vi kan ställa kokböcker i. Där vi har min gamla byrå nu skulle jag vilja ha ett stort fint serveringsskåp .. i gammal stil så klart :) vi har sett några men inget som vi fastnat för båda två. Om jag har tur kanske K kan bygga ihop ett .. han har ju blivit rätt flink med sina sågar, borrmaskiner å allt va han pysslar me i sin snickarbod!

Sen är det bara gardinerna som mamman ska sy *hehe* det tar nog sin tid det, är inte helt överens med symaskinen ... Lyckades ju ialli fall med dom till Caspers rum och lekrummet! Längtar tills vi ska börja, men ännu mer tills det är färdigt :)

Kimura Alpine från Romo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0