Vill kunna!!

Ja blir så arg när ja inte kan de ja vill!! Har försökt att få till min blogg sida lite finare men ja kan inte!!
Fick tips om designadinblogg sidan å när ja läste där verkade allt så himla enkelt, men tydligen inte...inte för mig ialli fall :)
Hoppas nån kan hjälpa mig snart....

Ja blir ganska lätt inspirerad av andra å va andra gör osv, så i helgen när vi va på marknad va de en tjej som sålde massa söta smycken som hon gjort själv. Så ja stog å kikade å frågade lite om hur man gör å allt sånt, hon var hur gullig som helst å visade å gav mig hennes nummer så ja kunde ringa ifall ja ville ha hjälp nångång (å de lär ju behövas *hihi*) ja köpte två halsband som ja gillade, å hade lite i bakhuvet att ja skulle kunna göra sånt här själv...



 
...å bredvid henne kunde man köpa pärlor, smycksaker å allt va som hör till i princip, så ja lassade påsen full å tänkte att ja skulle börja pyssla :) när ja väl kom hem å satte mig ner å kikade så kom ja fram till: ja har ingen aning om hur man gör *hahaha* men men, ja ska försöka ialli fall!!
Så igår när ja å Casper va å träffade mormor i Täby Centrum va ja in på panduro hobby å köpte lite mera pärlor, smyckelås, linor mm mm åsså gick ja på clas ohlsson å köpte tänger å sånt (tjejen på marknaden tipsade om att köpa billiga verktyg där) så nu kan ja i princip när som helst börja!! Måste bara komma på va ja ska göra å framför allt hur de ska gå till ...
Här e de grejer ja köpte på panduro, behöver kanske inte nämna att ja e ett big fan av rosa :)




Nähäpp..ska slita mig från datorn å få lite gjort medans skruttis sover en stund, ses sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0