Snurriga dagar...eller kanske inget alls :)

Så där ja, äntligen lite tid att sitta å skriva av mig. Här hemma hos oss blir de inte alltid som vi tänkt, så ja har i princip slutat att planera å tänka va vi ska göra nästa dag, för de blir oftast inte så ialli fall :) när man har en liten hemma som planerar om åt en så e de inte så mycket att göra...

Hur som helst så har den här dan i princip bara paserat näst intill obemärkt, fram tills ja skulle köra Kenny till hammarby sjöstad för att hämta en ny firmabil. På väg in ringde ja till BVC för att se om jag kunde få ett recept till Casper för hans hemska hosta, så snälla Erica fixade de å sa att de ligger i repan tills kl 17, på väg hem kör ja ju så klart fel å hamnar nån helt annanstans än va ja skulle vilja *grrr* så min snabbt inplanerade visit till stinsen för att köpa lite pyssel blev inte av, eftersom jag istället fick tillbringa tiden i köer å bli guidad av Kenny för att snabbt kunna komma hem. När ja kom till märsta (där vi bor) kryper tidsoptimisten fram i mig å bestämmer att ja ca 16.20 hinner me ett snabbt stop på plantagen innan vi hämtar receptet. MEN Casper är så klart riktigt arg å hungrig så ja matar honom, springer in å raffar åt mig de ja ska ha å springer bokstavligt talat ut, skyndar skyndar skyndar till BVC å tror ju självfallet att dom ska vara kvar när klockan är fem i fem....men där fanns bara en riktigt irriterad och irriterande städerska å en golvläggare, dom påpekar båda för mig att det är stängt å efter si så där tjugonde gången säger jag: - ja jag förstår!! ja e inte dum, men om dom stänger fem tar man väl för givet att dom är här fem i????
Så de bidde ingen hostmeducin för stackars Casper...däremot fick vi tag på jättesöta små vita knoppiga rosor me jättefina krukor till att ha i vårat nya burspråk :)

I lördas va vi på kräftskiva hos Tony å Annika...de va jätte mysigt å gott!!! Däremot va de inte riktigt lika trevligt att vakna upp dan efter!! Brukar vara snabb när Casper vaknar på morronen å hämta honom, men ja tror att ja inte riktigt hörde honom på en gång för helt plötsligt stog Kenny i dörröppningen me honom *hihi*
Ja skyller ialli fall allt på den förbaskade mintuun som Annikas pappa hade me sig *ler* den va supergod å rann ner rätt så lätt!! Jag var hur som inte den fullaste för de va Anette som till slut inte kunde prata utan bara nickade å svarade samma sak på exakt allt vi frågade, nämligen: jag bara ammade!! (vi hade pratat om hennes barn åsså berättade hon om sina tvillingar som hon uppenbarligen bara ammade i ca 4 veckor eller va de nu va *asg* så de e mitt minne av henne :)
Cykelturen hem va lite väl vinglig men gick finfint :)

I söndas ville ja bara krypa ner i en grotta å stanna där heeela dan! Men icke, Kenny bestämde sig för att slå ner vårat gamla staket vid uteplatsen för att bygga ett nytt (bakis å allt) så ja å Casper assisterade så gott vi kunde :) de blev superfint!!

Nu e de verkligen dags att hoppa i säng, så vi ses en annan da!!




  Ja å Casper       Söta saker i de nästan
modellar fint :)       färdiga burspråket


Kommentarer
Postat av: Kenny

Va fint du skriver lilla hjätat

2008-09-02 @ 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0