Åhhh va ja e duktig!!!

Wiiiiii va ja e glad!! Ja har efter MYCKET om å men lyckats få lite fint i min blogg :)
Jag har läst samma sak cirkus 150 miljoner gånger på designadinblogg.se (vilket är en jättebra sida att få hjälp på) å tillslut gick de alltså in, ja lyckades ändra min bakgrund, stilen i min "header" eller va de nu heter å även i rubrikerna å kategorierna!!! Jag e riktigt stolt ska ni veta ! ! !

Å nu har ja precis kommit hem efter ännu en ridlektion, de e kul men sååå svårt! Inte lätt att få dom att gå å göra som man vill alla gånger..eller kan de kanske va så att de inte e ja som kan...hmmz...

Nu ska ja krypa upp i soffan me mina älsklingar å bara mysa!! Ha de kalas tills nästa gång....♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hallå där! Nej jag hade ju ingen koll på att du kommit igång..jag har ju knappt koll på mig själv nu för tiden :) Har ni varit i Paris redan? nej..? Bra koll... Och HALLÅ!! Hur kan du fråga mig om råd till hur bloggen ska se ut när min är skabbigast i sverige?? Haha, du är ju så rolig. Ja vi har verkligen en hel del catch-up att styra upp!! PUSS!!!!

2008-09-03 @ 23:32:06
URL: http://aline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0