Tips på presenter !!

Var inne på M925 och kollade på deras smycken, det fanns en hel del fina saker som jag skulle kunna tänka mig, men kom på att där skulle jag kunna fynda massor med julklappar också. Halsband eller armband med namn eller andra fina ord som man tycker passar att ge till någon.

Själv skulle jag vilja ha ett halsband med Casper och kanske ordet kärlek, hjärta, söta eller något liknande. Funderar på om jag vill ha en stav eller en två brickor, båda va jättefina men det lutar för tillfället mer åt staven, känns som att den är mer jag!





Ett namnhalsband har jag redan, annars hade den stått högt upp på önskelistan. Har velat haft ett sånt så länge jag kan minnas, mamma har ett å de kunde ja ju inte ta när ja va liten, å sen så va ja avis på Carries i Sex and the city men så tillslut fick ja mitt alldeles egna *lycka*



Fin å ja vill ha



Finns även smycken för killar, kul med lite personligt till dom med tycker jag, å visst är det snyggt med läderhalsband på killar ?? Har letat massor efter såna till Kenny men det är alltid nåt konstigt med dom som ja inte gillar, men det här skulle jag kunna ge honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0