Höst ruggit ...

Fy vilket väder!! Å de påverkar hela mig, känner mig grå å trist å på helt galet humör....blä!! Å när ja blir så här vill ja göra absolut ingenting, tänkte till å me skippa sång stunden idag men tänkte att de kunde va skoj för Casper att få träffa nåra andra barn å leka ett tag. Han e så tossig...hemma e han sprallig å grejar å fixar heeeela tiden, men när de e andra barn me så blir han helt annorlunda, tar inte för sig alls å håller sig för sig själv eller intill mig. Han är me andra ord precis som sin mor *hahaha* näe men ja kan oxå va så, känner in läget lite å håller mig på min kant tills de känns oki :)

Han tycker om musik å sång, så söt när han börjar dansidansa å guppar fram å tillbaka!! De bådar gott eftersom ja redan har bestämt hans framtid, nämligen musikalartist *hihi* !!! Sen så satt han mest me en liten visp å slev, precis som förra gången *ler*

Å nu när han sover passar ja på att sitta här å pyssla lite...skönt me lite ensamtid varje da faktiskt, som pappa Kenny undrade när ja va borta en förmiddag, måste gå på toa, hur brukar du göra då?? Tja...fundera på de du! Kanske som indianerna...kanske inte...

Ikväll e de ridning igen å eftersom mitt humör e i botten e ja ju självklart inte sugen, tänk att få sitta hemma i soffan å kolla på tv å äta choklad...å till råga på allt e de både idol (vilket ja egentligen kan va utan för så spännande e de inte längre) å nytt avsnitt av Grey's, ja som har längtat så kommer missa de!!!! Näe du, idag e de verkligen tycka-synd-om-mig-själv-dag!!! Kenny kan ju faktiskt spela in de åt mig...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0