HJÄÄÄÄLP....nu!

Nu e ja här igen, sitter å ska försöka fatta nåt av Photoshop men det är nog helt kört för min del... Installerade de igår å tyckte de skulle bli jättekul att få göra lite roliga kollage, ramar, pilar å symboler mm mm men ja är helt hopplöst dålig å förstår så gott som ingenting...grrrr!

Tesse ska få hjälpa mig men hon fattade inte hur ja hade lyckats få bort precis allt i programmet å fastnat på nåt konstigt ställe igår så ja har dessvärre inga höga förväntningar *hihi*

Jag kanske ska ta å gå en kurs så ja lär mig massa smarta saker om datorer å design, de vore inte helt dumt. De måste ja genast kolla upp. Appropå de så har ja ansökt till Högskolan men måste skicka in mina betyg bara, annars så gills inte ansökan...
Har små funderingar på att bli lärare, eller ja, rätt så stora faktiskt. Samtidigt som jag tror att det är jättehäftigt så är det ju ett enormt ansvar, jag vill ju jobba i småskoleklasser å då ska jag lägga grunden för deras skolgång, en stor uppgift!
Kan ju tycka att ja e lite dumdristig också eftersom jag har en lätt släng av scenskräck...men de kanske e dags att arbeta bort den nu. Att arbeta med barn över huvud taget tror jag är inspirerande å givande, man står aldrig stilla å det händer nåt nytt varje dag å jag tror att jag behöver de, lite utmaningar gör ju livet lite mer spännande, eller hur?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0