4 timmar ...

Så där ja, nu e snart den här dan förbi. Vart tar dagarna vägen egentligen?? Nån som vet??
Känns som jag knappt hinner vakna så ska man hoppa ner i sängen igen...alla dar är väl kanske inte så, men fort går dom flesta tycker ja!

Ikväll e de bara ja å lillen...pappan e på hockey. Nya intresset nu när fotbollen är över ...
Hur kommer de sig att vissa är så frälsta i sport?? Ja kan inte riktigt förstå mig på de. Har ju ialli fall lärt mig att gilla fotboll lite smått, har ju tydligen blivit AIK'are :) nått annat vore omöjligt i den här familjen. Lite skoj e de att jag hellre kollar på en match me AIK än svenska landslaget, det är inget hejdundrandes lag precis !!!

Det säger rätt mycket om Kenny när ja berättar att det tog ca 4 timmar efter att Casper fötts till att han också fick ett livslångt medlemsskap i just AIK...för de fanns säkert inget viktigare att göra då än att blippa in siffror å bokstäver på nätet...

Vi eller rättare sagt jag har bakat precis, på rekordtid för Casper va inget stort fan över att ja tillbringade en stund vid spisen *hihi* men han underhöll sig rätt bra själv å fick nåra kex me jämna mellanrum för att hålla humöret uppe :)
Men de blir inte riktigt bra när man stressar, är arg på mig själv för att ja inte gjorde som ja brukar utan ja testade "nåt smart" för att skynda på lite. Så glasyren...top of top på kärleksmumsen blev knas!! *Grrrrrrrrr* de e ju därför jag bakar just den här kakan, för glasyrens skull!! Den är ju underbart god å skulle jag kunna sleva i mig nåra skopor av bara den *mums*

Hade en tanke att ja kanske skulle kunna göra en ny glasyr å smeta den ovanpå den gamla dåliga å kokkosen förståss...tror ni på den idéen??

Kommentarer
Postat av: Kenny

Ja som vi alla vet föds vi alla till gnagare...... sen blir det mer eller mindre fel på en del.... thats life, så e de bara. Tänkte att det lika bra att fixa från början så inte nån felkontruerad nisse försöker lura i våran Casper nåt annat, hihihi. Va på Aik - Leksand idag HELT GALET kul, mamma ska snart få följa med på hockey också, längtar till att man ska kunna ta med lillgrisen på lite hockey eller fotboll, ska bli så kul !!!!!!!!!!!!

2008-10-21 @ 22:49:16
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0