❤ mera cupcakes till folket ❤

Yeeeeey!!! När ja bakat efter Leila's kakbok så är de antingen katastrof å saker flyger omkring här hemma blandat med hemska haranger som hoppar ur min mun...eller så blir det så otroligt bra att jag skulle kunna sätta mig å skriva ett mail till henne å att tacka för boken :)
Idag skulle ja kunna skriva ett mail. Funderade igår på om ja skulle orka göra choklad cupcakes men de kändes lite overkill, men me facit i hand skulle ja ha skitit i dom där dumma chocolate chip cookisarna, dom har nämligen förvandlats till ens tor klump i burken *grrr*

Å de passade bra att baka idag, mormor e här å underhåller liten...de e rätt smart att inte va själv när de e lite småknepiga saker att baka :)


smått kaos me alla prylar å ingredienser


aha...tjuvar som norpar min smet...å vill tydligen ha mer :)


fiiina muffins, ehee, cupcakes menar ja ju ;) me glasyr å pärlströssel...



... ganska så najs!! eller hur ?!



Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka goda. jag vill också ha

2008-11-24 @ 18:33:00
Postat av: mamma

ganska så najs.......påminner mej om sällskapsresan. Du har nog tittat för mycket på dom. Just nu äter jag en god muffins, mums.

Kram

2008-11-25 @ 16:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0