förgylla

I L O V E Simon & Tomas!! Däremot vet ja inte om ja skulle våga låta dom göra om här hemma hos oss :) rummet dom gjorde igår va GULT, inget annat går att säga, gult! Min första tanke va att jag skulle bli galen om jag kom hem till de där !!! Men...som vanligt så fixar å piffar dom till de å rummet blev tillslut inte bara gult. Det va skithäftigt å jag vill ha dom där hyllorna med böckerna i...häftiga!!

Simon å Tomas i sig är ju underbara!! Dom förgyller mina måndaskvällar ♥

Kanske ska skriva upp såna hyllor me böcker i på önskelistan som Kenny fått att pyssla me i sin nästan färdiga snickarboa, som han förmodligen kommer spendera massor me tid i...lite oroad över att han dragit både tv å internet dit ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0