you...only better...change

De va nån mening me att ja inte tog mig till "nya fräscha" sollentuna c igår, nämligen : de är inget nytt fräscht c, de e bara en stor, jättestor byggarbetsplats me massa skrot i! Men de värsta av allt va när vi parkerade, bilen bredvid började larma å i den sitter två små barn alldeles själva å sover. Så vare sig kan eller får man göra!! Tänk om dom vaknar, vilken panik när inte mamma eller pappa är där. Tänk om nåt händer, bilen börjar brinna, nån kör in i den eller de absolut värsta, nån tar barnen!!
Hur fan kan man göra så?? Inte ens för två minuter får man lämna barn i bilen som man inte ser...efter min predikning i bilen säger Kenny lugnt
- Älskling...vi e inte i USA nu...
- Nähä, men va spelar de för roll...all skit som händer där börjar tyvärr hända här me!!

Allt gick säkert bra, precis som för oss, vi tog en tur i ett tyvärr riktigt sunkit centrum med två färdiga butiker kändes de som, systemet å apoteket. Perfekt, först super du skallen av dig å sen går du å köper ett gäng huvevärkstabletter...de måste ha varit så dom tänkte...de gjorde ja ialli fall *haha*

Vi åkte till stinsen istället å slösade nåra timmar där. Jag tog mig i kragen å gick till Change, underklädesbutik som tydligen ska ha riktigt bra personal som hjälper till å ser till att du får en bh som sitter som den ska... Å till min stora förvåning hittade hon en bh som satt riktigt oki faktiskt. Som ja skrev förut så har det haglat bh'ar här för att alla, precis varenda en skaver å sitter dumt. Men nu hoppas ja verkligen att de här ska funka, orkar inte tråckla mig ur flera nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0