om du vill hjälper ja dig gärna


 





Så där ja, nu har ja efter mycket pyssel fått in mina bilder, ha!! Vann över dumburken än en gång...de börjar flyta rätt så bra *peppar peppar*

Min plan för morronen va ju att gå ner å göra tårta till Kenny när Casper vaknade, men 5 imorse fanns den tanken inte kvar, den var långt långt borta. Jag gjorde istället nåt ja aldrig gjort innan, la Casper i sin säng, somnade nästan själv på väg tillbaka till sängen å la mig ner å försvann lååångt in i drömlandet. För sen vaknar ja av att Casper e tillbaka hos oss. Fattar inte hur de har gått till...bara lite trött! Kenny hade hämtat honom eftersom han INTE ville sova själv, ja hörde inget utan sov gott :) medans Kenny inte kunde röra en fena när Casper väl somnat för då skulle han vakna, så stackars pappan fick ligga me halva rumpan utanför sängen...vilken fars dag va ??!!

Men tårta blev de ialli fall...nåra timmar senare *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0