Kan du så kan jag!!

Hur länge som helst har jag sett den stora skylten LOPPIS!! Men aldrig egentligen tänkt på att åka dit, tills för ett tag sen. Så idag äntligen tog vi oss dit...röd dag idag, så de bidde inget loppis idag heller...

Men då åkte vi å tände ljus i kyrkan istället. Så fort jag är i en kyrka, inte för att det är så ofta :) tänder jag ett ljus, speciellt för min mormor men också för andra nära som har dött. Tror inte på nåt speciellt men vill gärna att det ska finnas ett ställe efter det här, så om det är i himlen eller nån annastans tänder jag gärna ett ljus för alla som är där å tänker en extra varm tanke på dem som vakar/ser över oss ♥




Casper han blev hungrig när vi va inne å kikade i kyrkan, så vad finns annars att göra än att picknicka lite där?? När han återfått sina krafter tänkte han inte vara sämre än hon som sjöng så höööögt så han gjorde sitt allra yttersta för att visa att "jag kan också" ... då kände vi att de va dags att bege sig *haha*

Utanför mötte vi Caspers farmor å farfar som varit å tänt ljus på Kennys farfars grav å hans mammas mormors å mammas grav...invecklat ?? Kennys farfar hette Knut Gunnar å hans morfar hette Gunnar Knut...eller så va de tvärt om :) men hur som, Casper fick ialli fall heta det också, fint va, Knut Casper!!

 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0