R E S P E C T ... find out what it means to me!!

Ja precis...find out what it means to me, and to you skulle jag säga så skulle kanske alla i världen må bättre. Har tänkt en del på de 10 budorden, där är ju ett, va mot andra som Du vill att andra ska va mot Dig. Me gör vi så??

Jag kan erkänna att jag gör de inte alla gånger. Tyckte att jag va rätt bra på de förut, men nu är det som att nåt hänt, jag är så arg. Arg arg arg...hela tiden! Å jag är så jävla trött på de, när ska de försvinna å jag får bli som vanligt?
Det är som att en stor del av mig bara klivit åt sidan å kvar är bara den sura, arga, irriterade (för det är jag på ALLT!!!) Anna. Men vem vill va i närheten av henne, inte ens jag vill ju de!

precis så här känner jag!



Kommentarer
Postat av: han som får allt skit

skojade bara. Med om du vill att andra ska behandla dig som du vill måste du ju inse att nån tankeläsare finns ju oftast inte. SPEAK OUT. Love you

2008-11-06 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0