please louise

Nu ska ja bli musikalartist !!! Fy fan va rolit dom måste ha det!! Men helt ärligt, skulle jag kunna sjunga å dansa då skulle jag skola om till de här på fem röda. Livet skulle vara en enda stor fest...ja vill kunna!!

Som ni säkert förstår så va Footloose riktigt bra, blir förvånad varje gång vi e på musikal när dom börjar sjunga på svenska *haha* spelar ingen roll, va hur bra som helst!!

Min outfit blev helt otippat inte de ja hade på mig från början...utan




ehhh...va gör du hjärtat??

Kommentarer
Postat av: Erica

Va väl fint.

Men du har ju en massa fina kläder.

Kul att se dig och Casper tråkigt att inte hinna prata mera. Men skall försöka komma ner något.Kram

2008-11-29 @ 08:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0