mamma e lik sin mamma

Mamma löste jämt melodikrysset när ja va liten å ja hatade de där, förmodligen mest för att jag aldrig kunde nåt!! Konstig musik å tv-program man aldrig hört talas om, å ja, jag skulle aldrig lösa ett kryss.... Men åren går å allt sånt jag aldrig skulle göra, de e väl snart avklarat alltihop :) så nu sitter ja här på lörda mornarna å myser me mitt lilla melodikryss å de ja inte kan, hittar jag för de mesta på nätet :)
Ja å mamma brukar ringa å byta svar me varann också *hahaha* när jag kan mycket så brukar de betyda att hon kan desto mindre å tvärtom så klart!


Anders Eldeman leder Melodikrysset
bara liiite pinsamt me melodikrysset


 

Nu e de mat dax för liten å sen ska vi på äventyr...dit bilen tar oss, där hamnar vi!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0