snurra min värld!

Sista frukosten för de här året .. mitt kokta ägg blev för löst, yoghurten va lite läskig. Men ja tror att de e bra, för nu kan de bara bli bättre!! Vet inte hur ni tänker er dagar, veckor, månader å år .. i mitt huve går de som i cirklar, alltså en dag börjar med att du går upp, sen så sakta elller snabbt går tiden å dagen blir som klockan mer eller mindre, å den går ju RUNT! På samma sätt ser ja veckor, månader å år, så allt mer eller mindre snurrar i min värld *asgarv*

Idag är jag sjukt trött, vi kan fan inte gå å lägga oss i tid, ja blir gaaaalen snart!! Men ja hittade inte på de där uppe, så funkar de i mitt huve .. med andra ord, imorron börjar ett nytt varv inne i mig å ja hoppas det är bra snurr på det!

Ojoj..nu e de dags att sluta skriva tror ja, annars börjar ni fundera på om de slagit totalt slint i planeten! Puss på er alla goa människor å ha en top kväll ikväll, å hoppas att erat nya år blir precis så som ni själva vill ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0