hemma terapi

Nu e de lite knivit, många tankar å beslut att fatta...
Har ju varit rätt skeptisk till våran resa runt halva jordklotet. Har försökt intala mig själv att allt kommer gå galant å att de blir en underbar resa å semester. Lite så där har det gått men ja försöker ialli fall. Så idag när Kenny kom hem å sa att han hade nåt viktigt att prata om blev ja lite smått nervös.

- Har du sett fram emot våran resa jättemycket??
- Näe...eller tja, näe faktiskt inte.
- Oki, men då kanske vi ska strunta i den ..

Samtidigt som mitt hjärta slog trippelvolter av lycka å lättnad så va de ändå lite så där, va ska ja säga, självklart förvånande eftersom Kenny sett fram emot de här så fruktansvärt mycket. Och mitt i all lycka å lättnad så kändes de lite trist, har ju verkligen peppat mig själv å kört lite egen terapi, men när jag tänker efter så tar inte den känslan överhand, så vi blir nog hemma!!!

La snabbt fram ett förslag om att åka iväg på skidsemester istället, de känns mycket tryggare *haha*

Kommentarer
Postat av: Erica

Kommer ni upp till byn då? Hoppas hoppas....

2008-12-10 @ 19:25:02
Postat av: Anna

Jag vill jättegärna åka dit, vi har inte bestämt nåt än så vi får se. Förmodligen kommer vi åka till Hede nåt, men vi kanske hinner me Åre oxå...man vet aldrig!

Kramiz!

2008-12-11 @ 00:12:00
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0