jakten på den försvunna känslan ...

Jag har tappat bort nåt, som jag väldigt gärna vill ha igen...
I år har min julkänsla hamnat nån helt annanstan, för den finns inte här kan jag meddela! Det är 13 dar kvar till julafton, ja har inte köpt en endaste julklapp, har inte ens nån aning om vad ja ska köpa heller *suck*, har inte bakat julgodis å de slog mig för nån da sen att eftersom julen ska firas hos oss i å,r så är det säkert en hel del förväntningar på att vissa saker bör finnas på julbordet ... HJÄLP!!! Jag blir galen bara ja tänker på ordet jul, sån stress för en dag *gaaahhh*

Innan ja gör nåt juligt måste ja leta reda på känslan, annars blir de bara kalabalik ... total kaos! I å för sig så kanske man blir lite julig av att baka å fixa å lyssna på lite julmusik, de får vi testa imorron!

Är lite avis på Kenny som ska på julgala imorron, inte rättvist alls. Han är som ett barn när julen närmar sig å smyger me paket å ringer mystiska samtal å beter sig allmänt luddig så här i december...så egentligen borde ja få gå å bli lite julinspirerad, så de så *haha*

Kommentarer
Postat av: Tomten

Tomten han fixar medan Anna hon mixar

Medans anna hon bakar vi andra bara rapar

hohoho



Stora Tomtekramar

2008-12-11 @ 23:44:29
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0