ändrad inställning ..

Ibland får man ändra sin inställning till vissa saker .. jag måste erkänna att julbordet igår inte va fy skam! Tyrols vilda julbord rekomenderar jag starkt om ni inte vet vart ni ska nästa år, mycket olika sillar, laxar å som namnet avslöjar en massa vilt. Det jag gillade minst var det varma, inte så förtjust i anka, bäver, guldgrävargryta eller va de hette å björnbullar. Men ingen skada skedd, blev mätt så det räckte å blev över på allt annat. En rolig grej va glassvagnen som man kunde ta en kula lite då å då ifrån för att låta maten lägga sig. Blev glatt överraskad av havtorn, fanns i alla de formar, glass, godis å laxsallad, riktigt riktigt gott ... å  nyttigt sägs det!




Pausfåglar hade dom också *haha* två killar sprang omkring å hjälpte till me snappsvisorna, skitkul!


Mina finfina bröder ...     lite glada kan ni väl va ??



Tyrol

Det va en toppenkväll å vi skulle ha avslutat de hela me singstar hemma hos oss men de blev inte så. Det här köksbordet har en magisk dragningskraft tror ja, vi blev sittandes här halva natten å babblade, mysigt de me! Däremot kände ja mig som ett lik när Casper kom hem imorse...då förbannade ja det dumma bordet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0