me like!!

Har smitit in i datarummet .. det är tänkt att ja ska kolla om de e nå bra på tv ikväll *hihi* Men ja passar på att snurra runt lite å läsa bloggar å kolla andra spännande saker, typ Lisbeth Dahl å andra vill-ha-till-hemmet-grejjer som ja kan dräggla över i timmar!!! Dessutom sa K idag att han pysslat med en hemlis till mig i två dar nu .. då blir man bara så där nyfiken eller hur! Sen säger han

- Nu har du nått att klura på i nåra månader *hånler*
- Månader ?? E du tokig, sånt kan man inte hålla på att säga!!

Så ja försöker klura ut va de e .. visst blir det en fruktansvärt rolig överraskning om ja kommer på va de e ??
Näe..faktiskt inte! Så ja ger upp de nu ..

Vi har varit ute på långprommis idag, två hela timmar va vi ute å andades in frisk luft vill ja lova! Rätt kylit men vi hade täckisar å varma goa jackor på oss, ja hade till å me mina supervarma å bästa vinterskor nånsin på mig...mina vita Timberland dojjor .. me like!!

Kollade tv.nu ... de blir nog en film istället! Har för mig att de brukar vara högvis med bra filmer å andra tv-program under julveckan, men i år är det bara massa strunt, inga mysiga julfilmer som man kura ihop sig i soffan till med en godis skål å lite glögg inte! Hade hoppats på massa lagomt töntiga filmer å en hel del tecknat så Casper kunnat slänga ett öga då å då, men det bästa hittills va Emil i förmiddas .. å då sov Casper mestadels :)

Glögg..de lät gott! Ska testa vaniljglögg nu tror ja, låter fräscht å gott .. betyg kommer väl antagligen senare, om ja komma ihåg *hihi*

Puss å mycket mys på er sötisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0