sökes : rehab för sockermissbruk !!

Mellandagsrean va ingen höjdare .. de enda vi fyndade va en tröja till Casper. Bytte storlekar på julklappar å hittade en del annat också som inte va på rean. K hittade en jättefin skjorta, rosa å svart randig, superfin! Kul att se honom i lite färg, å vilken färg sen :) ja hittade en skithäftig top på H&M ... lite 80 över den men asball!



Sitter å bloggar i den nu *hihi* när jag egentligen borde hoppa in i duschen å göra mig iordning, vi ska nämligen till farmor å farfar på midda. När jag skriver så, menar jag Caspers farmor å farfar ..

Redan trött på de här med att inte äta gottis .. blev så sugen på nåt sött nyss, speciellt när ja känner mig lite sjuk. Men nope, här blir de inge onödigt socker!! Får väl ta en banan eller nåt ..

Kommentarer
Postat av: kikki

hurrru socker toppen =) kom hit a trana med mejj en vecka eller tva sa kan ja snabb starta dig =) ja e grym pa att plaga a vi har sa mycket roliga tranings grejjer att du nog kan bli hookad att gora nat en timma om dan ..serru

puss hoppas ni hade en underbar jul

xxx

2008-12-27 @ 17:08:38
Postat av: Anna

Kanske man skulle göra, du är ju ett riktigt energiknippe som förmodligen har vad som behövs för att få igång mig...

Vi hade en jätteskön å mysig jul, ni då? Firade ni nån jul i londonland??

Ska du komma till stockholm, tyckte ja läste de i en annan kommentar, men det va lite oklart :)

Å kommer du hit tar ja för givet att vi hinner ses ialli fall en stund ..

Puss

2008-12-27 @ 21:18:59
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: kikki

mhee ja va christmas orphan a jobbade sma full den 24e a drog sedan ut pa aventyr =)a lag hemma och tyckte synd om mig sjalv den 25 e =) ja ska bara fixa mina exams sa j=kommer ja till svea sedan klart ja stoppar i el stockholmo..muahaha mig sliper ni inte undan =)

2008-12-28 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0