problem...stort problem!

Som ni vet så är ju jag en liten lucia, med andra ord så fyller jag år i helgen!! Har inte alls känts nåt speciellt inför den här födelsedan, de där magiska pirret som brukar infinna sig nåra veckor innan å pågå ända tills födelsedan är över, finns inte riktigt längre. Den försvann nog för nåt år sen, jätte tråkigt!! Men ja har en känsla av att det kanske kommer lite pirr nu när jag har barn själv...

Hur som, brukar ju göra tårta själv men i år vill ja ha nåt annat. Men ingen läskig frukttårta med gele på å dumma nötter på sidan. Nope, nåt alldeles extra skulle jag vilja ha. Men det är riktigt svårt att hitta bra bageri nu när man behöver ett. Va förbi på ett ställe nu när ja va ute å köpte majsvälling till liten...där verkar det finnas en hel del bra, står år väljer mellan två nu. Bäst att inte kolla i broschyren mera, för då kommer de säkerligen flera kandidater!


Dagens i-lands problem!!

Nått sånt här vore skoj !!

  
  

Lånade bilder härifrån


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0