❤ nåt alldeles spciellt ❤

Bästaste julkorten varje år kom idag!! Trodde nästan att de inte skulle bli nåra i år...men de blev det!!

Här är killarna ja hade hand om i USA...två av dom ialli fall. Nils å Lars, åsså kom Jonas efter att ja åkt hem. Dom ser så stora ut, Lars föddes ju när ja va där å Nils va ca 3-4 månader äldre än va Casper är nu. Va tiden går fort å va snabbt dom växer! Saknar dom massor, mamma å pappa me om ni läser å självklart alla andra ja träffade det året! Det va ett bra år .. på många sätt!

Det här är grannarnas barn, passade Sara ibland å hon va en riktig "handfull" kan ja lova :) världens charmigaste men vilket humör!! Linda, barnens mamma, är en av de bästa människor ja har träffat i hela mitt liv, å så typiskt att hon bor på andra sidan jorden!!

Att åka iväg å va au pair ett år är bland de bästa ja gjort, det gav mig så otroligt mycket! Bara att kliva på planet förändrade hela mig, hela året å alla människor ja träffade påverkade mig oerhört å ja har alla att tacka för att ni gjorde mitt år till nåt speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0